A komfortérzése, sőt az elégedettsége is javulhat a banki ügyfeleknek, ha mobiltelefonos híváskor az ügyfélszolgálati automata központ rögtön az adott ügyfelet érzékeli. Így a hívás díját kímélve azonnal a lényegre térhet.

Telefonszám-felismeréssel erősen felgyorsulhat a banki ügyintézés. Megfelelő fejlesztéssel ugyanis csökkenthető a hívások hossza, ezáltal az ügyfelek pénzt és időt spórolnak meg.

Bármelyik pénzintézet nyugodtan kedveskedhetne ügyfeleinek hatékonyságnövelő és idegkímélő alkalmazással.

 

-
 

 

Nincs unalmas navigáció

A CitiPhone névre keresztelt telefonos ügyfélszolgálatot úgy vehetik igénybe a hazai mobilos ügyfelek, ha előzőleg beregisztrálnak a banknál. Ily módon híváskor rögtön személyre szabott menürendszert hallanak, amelyben kizárólag az ügyfél a banknál igénybe vett termékeinek felsorolása, illetve a számára releváns tájékoztatás szerepel.

Ezzel sok unalmas és dühítő dolgot megúsznak. Például nem kell az automata hívásfogadó végtelenített menürendszerén végignavigálniuk, nem kell végighallgatniuk az általános információkat és az összes lehetséges termék, szolgáltatás felsorolását sem. Ehhez nincs szükség sem a bankkártya, sem a hitelszerződés számának bebillentyűzésére, sem olyan, előre egyeztetett „keresztkérdések” megválaszolására, hogy mi a kedvenc autómárkája, hol lakott gyerekkorában, vagy mi az anyja neve.

 

Csak pin és más semmi

Csak a négy számjegyű telefonos pin-kód megadására van szükség. Az automata rendszer a regisztrált mobilszám, valamint hozzá tartozó pin alapján azonnal felismeri és beazonosítja az ügyfelet. Csak így lehetséges, hogy a rendszer személyre szabott menüt állítson össze minden ügyfél számára.

Becslések szerint ezzel a módszerrel 500 000 ügyfélhívást 250 000 perccel lehet lerövidíteni. Hívásonként átlagosan fél perc időmegtakarítás! Az ügyfelek körülbelül 10 millió forintot tarthatnak meg a zsebükben a rövidebb hívásidő jóvoltából.

Cikk nyomtatása

Példamutató ökodizájn

2014. 12. 27.
A közelmúltban a spanyolországi Zamorában átadott, privát üzemeltetésű idősek otthonaként működő intézménynek – kiemelkedő építészeti értékének köszönhetően – hamar híre kelt. A mezőgazdasági övezetbe tökéletesen illeszkedő épület a fiatal, és máris szakmailag méltán elismert tehetségű madridi épít...

Szezám, tárulj!

2014. 12. 12.
Pár éve a kényelem csimborasszójának számított, ha az ember távirányítóval, egy pittyentéssel tudta nyitni a kerti és a garázskaput. A modern ember azonban már ezt is az okostelefonjáról intézi.

A mobilfizetés forradalma?

2014. 12. 05.
A nemrég debütált új iPhone készülékek legnagyobb vívmánya valójában nem a készülék, hanem az új szolgáltatás, az Apple Pay bevezetése. Nfc alapú fizetéssel már sokan próbálkoztak, a legtöbb okostelefonban van is ilyen chip, de a funkciót még csak kevés helyen lehet kihasználni.

Zökkenőmentes partnerváltás

2014. 12. 10.
Alapos előkészület után alig több mint három hónap alatt cserélte le korábbi informatikai üzemeltető partnerét Magyarország egyik legnagyobb energiaszolgáltatója.

Ultrahanggal működik az okos chip

2014. 12. 05.
Egy vezeték és elem nélküli készülék lehet az orvosi informatika következő nagy dobása. A prototípus már elkészült, működik is.